برگزاری دوره آموزشی n.g.o
برگزاری دوره آموزشی n.g.o :
کلاس آموزشی ترویجی N.G.O روزیکشنبه مورخ 10/3/88 در محل مرکز ترویج وجهادکشاورزی حومه با مربیگری آقای شرفی مدیر ترویج وآموزش منابع طبیعی استان وآقای شیرمحمدی با تعداد 17 نفر ازفراگیران سایت برگزار شد .که درپایان خانمها شهربانوحدادی ،معصومه سادات واحدی وبتول محمودی به عنوان هیات مدیره انتخاب شدند .دراين كلاس درباره موضوعات زير توضيحاتي داده شد:
درجهان امروز وجود انواع آلودگی ها باعث ازدست رفتن تنوع زیستی ،فرسایش شدیدخاک ،رشدجمعیت وشهرنشینی، تخریب روزافزون جنگل ومراتع، آلودگی شدید آبهای سطحی وزیرزمینی وتخریب لایه اوزون ، همه وهمه مسائلی هستند که باعث توجه بیشتر ما به مسائل محیط زیست وحفاظت از آن جلب می کند.
